Աութսթաֆինգ
ՈՒ՞Մ ՀԱՄԱՐ Է ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ
• Ընկերությունների, որոնք չունեն վաճառքի բաժին
• Ընկերությունների, որոնք ունեն վաճառքի բաժին, բայց չունեն բավարար ռեսուրսներ վաճառքի գործընթացները լիակատար իրականացնելու համար
• Ընկերությունների, որոնք ցանկանում են կենտրոնանալ միայն ապրանքներ և ծառայություններ ստեղծելու, այլ ոչ թե դրանք վաճառելու վրա
ԻՆՉԻ՞ ՀԱՄԱՐ Է ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ
• Ամբողջովին պլանավորելու, կազմակերպելու և իրականացնելու ընկերության վաճառքի գործընթացները
• Խնայելու Ձեր ժամանակը, ազատելու ֆինանսական հավելյալ ռեսուրսների վատնումից
• Ավելացնելու վաճառքի ծավալները
Ի՞ՆՉ ԽՆԴԻՐՆԵՐ ԵՆՔ ՄԵՆՔ ԼՈՒԾՈՒՄ
ԽՆԴԻՐՆԵՐ, ՈՐՈՆՑ ԴՈՒՔ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ՀԱՆԴԻՊԵԼ
• Վաճառքի բաժին չունենալու պատճառով վաճառքի գործընթացների իրականացման դժվարություն
• Բավարար և համապատասխան ռեսուրսներ չունենալու պատճառով վաճառքի գործընթացների թերի կատարում
• Պրակտիկ փորձի և գիտելիքի պակասի պատճառով վաճառքի գործընթացների ոչ պատշաճ կատարում
ԼՈՒԾՈՒՄՆԵՐ, ՈՐՈՆՔ ՄԵՆՔ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ ԵՆՔ