• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
Կարևորը հաճախորդի համար

Կարևորը հաճախորդի համար

Կատարյալ աշխարհում  դուք կունենայիք անսահմանափակ բյուջե ձեր բիզնեսը խթանելու, վաճառքի ծավալները ավելացնելու և նոր հաճախորդներ ներգրավելու համար: Կարող եք գնել շատ առցանց և օֆլայն գովազդներ, առաջարկել ակցիաներ` խանութում և ինտերնետում գովազդային արշավներ կազմակերպելու համար, ձեր արտադրանքի կամ ապրանքանիշի տեսանելիությունն ու տեղեկացվածությունը բարձրացնելու համար: Բայց աշխարհը, որտեղ ապրում ենք, ցավոք կատարյալ չէ և պետք է կարողանանք օգտագործել այն ռեսուրսները, ինչ ունենք:

 

Այսպիսով, որտեղից պետք է ներգրավել  ավելի շատ հաճախորդների: Ցանկացած վաճառքի մասնագետի համար  շատ կարևոր է ունենալ հոտառություն և մասնագիտական գիտելիքներ: Նույնիսկ եթե դուք ձեզ չեք համարում դասական իմաստով հայտնի վաճառող` Arthur Miller-ի «Վաճառականի մահը» գործի հայտնի կերպարի մոտիվներով, պետք է քայլեք ժամանակի պահանջներին համընթաց և բաց լինեք սովորելու նոր իրողություններ:

 

Հարկավոր է անցկացնել շուկայի ուսումնասիրություն` թիրախային լսարանին գրավելու և նրանց կարծիքները հասկանալու համար։ Ընդ որում, պետք է մտածել ոչ միայն նոր հաճախորդներին ներգրավվելու, այլև եղածներին էլ պահելու համար անհրաժեշտ քայլեր ձեռնարկելու մասին։

 

Նախքան նոր հաճախորդներ գտնելը պետք է հասկանալ, ով է ձեր հաճախորդը և ինչ եք նրան դուք առաջարկում։ Շատ կարևոր է այնպես անել, որ ձեր՝ ինչ-որ բան վաճառելու մոտիվացիան ուղիղ համեմատական լինի հաճախորդի որևէ խնդրի լուծմանը։ Նոր հաճախորդներ գրավելը իրենց խնդիրների մասին լսելն է նախևառաջ, և հետո լուծման ուղիներ փնտրելը:

 

 

 

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.