• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 2․  Ինչպե՞ս ստեղծել մրցակցային դաշտ

Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 2․ Ինչպե՞ս ստեղծել մրցակցային դաշտ

  1. Եթե  ձեզ մոտ աշխատում են 6-ից ավելի աշխատակիցներ, բաժանեք նրանց 2 թիմի, ձևավորեք 2 վաճառքի բաժիններ և ամենքի համար նշանակեք ղեկավարներ։ Նման կազմակերպումը թույլ կտա ձեզ մեծացնել ձեր շահույթը 15-20%-ով, ինչը արդյունքը ձեզ տեսանելի կլինի արդեն 1 ամսից։
    Հետևաբար, դուք կունենաք 8 մենեջերներ, կձևավորեք 2 վաճառքի բաժիններ, ամեն մեկում 4 վաճառողներով։ Եթե խոսքը գնում է 10-ից ավելին վաճառողների մասին ապա ստեղծեք 3-ից ավել բաժիններ։  Խոշոր ընկերություններում մեկ ղեկավարին կարող են լինել ենթակա 7-15 մենեջերներ՝ կախված ընկերության ճյուղավորումից։


  2. Երկու վաճառքի մենեջերնեը կարող են ժամանակավոր փոխարինել մեկը մյուսին, եթե նրանցից մեկը հիվանդանա, գնա արձակուրդի, գնա գործուղման։ Այսպիսով, դուք կխուսափեք պլանը ժամանակին կատարելու սթրեսից։Մի՛ անհանգստացեք, որ երկրորդ վաճառքի մենեջերը գումարի վատնում է։

  3. Մշակեք վաճառքի մենեջերի աշխատանքի ճիշտ մոդել։ Ամբողջ աշխատանքային պրոցեսը պետք է լինի թափանցիկ, որպեսզի  հասկանաք, ինչպես են ձեր ենթակաները հասնում արդյունքի։

  4. Վերանայեք աշխատանքի վճարման կարգը։ Պետք է կարողանաք "անցավ"  հեռացնել աշխատանքից ցանկացած աշխատողի։

 

Մենք վերանայեցինք գլխավոր սկզբունքները, որոնք օգնում են հասկանալ, թե  ինչքան վաճառքի բաժնի ղեկավարներ են ձեզ անհրաժեշտ՝ կախված ձեր ընկերության մաշտաբներից և մենեջերների քանակից։ Այս խորհուրդները ձեզ կօգնեն, որպեսզի միառժամանակ փնտրեք մի քանի թեկնածուների և պլանավորեք բյուջեն։

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.