• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
Վաճառող-հաճախորդ համագործակցություն

Վաճառող-հաճախորդ համագործակցություն

 

Ընդհանրապես վաճառող-հաճախորդ շփման մեջ շատ կարևոր է հարաբերություններ ստեղծելը, բայց ոչ թե բարեկամական, մտերմիկ, այլ իմաստալից բիզնես-փոխհարաբերություններ: Իսկական բիզնես հարաբերությունները ձեզանից պահանջում են պարզել հաճախորդի տելականը, ցանկությունները, վախերը և դրդապատճառները, իսկ դա բխում է լավ հարցեր տալուց. Ի՞նչ ասել է լավ հարց. դրանք այն հարցերն են, որ պարզում են հաճախորդների ցանկությունները, նրանց խնդիրները և օգնում են ներգրավվել հաճախորդներին ձեր դաշտ և այդ էներգիան ուղղորդել դեպի գործարքի իրականացմանը: Ձեր վերջնական նպատակը գործարքի կնքումն է:

 

Հաճախորդների հետ շփման ընթացքում դուք կարող եք օգտագործել այնպիսի վերամբարձ բառեր, ինչպիսիք են վստահությունը, անկեղծությունը, ազնվությունը և փոխըմբռնումը: Իհարկե սրանք հիանալի հատկանիշներ արտահայտող բառեր են, բայց այն չեն, ինչ փնտրում են հաճախորդները: Նրանց հետաքրքիր է, թե օրինակ ինչպես գտնեն իրենց անհրաժեշտ ապրանքը կամ ծառայությունը: Տարիներ շարունակ, այսպես կոչված, վաճառքի մասնագետները քարոզել են հարաբերությունների արժեքները՝ առանց դրանք սահմանելու: Շատերը պնդում են, որ վաճառողները պետք է միայն «կառուցեն ազնվության և վստահության» վրա հիմնված հարաբերություններ, իրենց բիզնեսը ավարտին հասցնելու համար: Դրանք, սակայն, բարեկամության հարաբերություններ են ավելի շատ, որ դժվար թե կառուցեն հաջող վաճառքի հարաբերություններ: Հաճախորդները չեն ուզում «ընկերներ ձեռք բերել»,  նրանք ուզում են արդյունքներ տեսնել, իսկ էական բիզնես-հարաբերությունները տալիս են դրանք

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.