• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
Growth hacking

Growth hacking

Սովորական հաքերները կոտրում են կայքերը, իսկ Ստամինայում հաքերները կոտրում են կարծրատիպերը։

 

Ընդհանրապես  Hacker բառը բացասական իմաստով է ընկալվում մարդկանց մոտ, սակայն վաճառքի ոլորտում Growth Hacker-ը դրական իմաստով է  գործածվում  և ընդհանրապես կապ չունի կիբեռհանցագործությունների հետ։ Growth Hacking-ը նոր ոլորտ է և շուկայավարման, տվյալների և տեխնոլոգիաների մի նոր համադրություն: Growth Hacker-ը իրականացնում է տարբեր փորձարկումներ, որոնք հենված են գործընթացների վրա հիմնված մեթոդաբանության վրա՝ հաճախորդների թիվը մեծացնելու համար: Այն իդեալական է նորաստեղծ ընկերությունների համար՝  սահմանափակ բյուջեների և ռեսուրսների մասով։ Growth hacking-ը համեմատաբար նոր տերմին է: 2011թ.-ին Շոն Էլիսը, այն ժամանակվա PayPal-ի մարքեթինգային մենեջերը, ստեղծեց այդ տերմինը, երբ թափուր աշխատատեղի համար հայտարարություն էր տեղադրում։  Նա իր համար իրավահաջորդ էր փնտրում, ոչ «պարզապես» օնլայն վաճառողի: Նա փնտրում էր այնպիսի մեկին, ով ուներ տվյալների, արտադրանքի, տեխնոլոգիայի և մարկետինգի մասին գիտելիքներ, և բացի այդ, նաև շատ հատուկ մտածելակերպ, որը լիովին կենտրոնացած էր լինելու կայուն աճ ապահովելու վրա: Այդ պահից ի վեր բազմաթիվ մարկետոլոգներ, վաճառքի մասնագետներ սկսեցին իրենց անվանել Growth Hacker-ներ։ 

Growth hacking-ը որպես աշխատանք ստեղծվեց ու զարգացավ Սիլիկոնյան հովտի նորաստեղծ ստարատափների շրջանակներում, բայց հետո վերաճեց  աշխատանքի այնպիսի մի ձևի, որից օգտվում էին նաև խոշոր ու կայացած ընկերությունները: Այդ ստարտափների համար Growth hacking-ը  դարձավ արդեն իսկ սահմանված կարգը հաղթահարելու միջոց. խոշոր կորպորացիաների հետ մրցակցելու լավագույն ձև: Նրանք  ունեին ավելի քիչ ռեսուրսներ և բյուջե` աշխատելու այդքան մեծ ներուժ ունեցող մրցակիցների հետ, ուստի ստիպված էին գտնել իրենց արտադրանքը շուկայացնելու այլընտրանքային եղանակներ: Հենց այստեղից էլ օգտագործվեց «հաքեր» բառը մարկետինգի ոլորտում որպես փոխաբերություն ՝ այլ, ավելի էժան և/կամ ավելի արագ, բայց որակյալ աճելու համար:

Ներկայիս շատ ընկերություններ Growth hacking-ը համարում են 21-րդ դարի կատարյալ ռազմավարություն, քանի որ մրցակիցներից խուսափելու համար դուք պետք է ճկուն լինեք ու արագ,  նոր շանսեր ձեռք բերելու և  առաջ գնալու համար։ 

Growth Hacker-ը նպատակը վեր է դասում միջոցներից. աճի ապահովումը նրա հիմնական նպատակն է, և կարևոր չէ, թե ինչ տեխնիկա կամ գործիք նա կօգտագործի։ Այդ իսկ պատճառով շատ կարևոր է, որ Growth Hacker-ն ունենա գիտելիքների և հմտությունների լայն շրջանակ: Growth hacker-ը մարկետոլոգին փոխարինողը չէ և ոչ էլ ավելի լավն է, քան մարկետոլոգը: Նա պարզապես տարբերվում է մարկետոլոգից: Իհարկե, ավանդական մարկետոլոգները նույնպես հոգ են տանում աճի մասին, բայց ոչ նույն չափով: Հիշեք, որ Growth Hacker-ի ուժը իր մոլուցքային ուշադրությունն է գերնպատակի նկատմամբ: 

 

Եվ այսպես, ո՞վ է գալիս միանալու «հաքերների» մեր թիմին։

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.