• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ
Վաճառք Հանուն Աճի

Վաճառք Հանուն Աճի

Ծրագրի մասնակիցները կիսվում են իրենց տպավորություններով

Armine Zeynalyan

02.07.2021

Uncategorised

Read More

SALES 4 UP

Այն, ինչի մասին պատմում են ծրագրին մասնակցած անձինք

Armine Zeynalyan

02.07.2021

Uncategorised

Read More
Արդյունավետ վաճառք

Արդյունավետ վաճառք

Երբ մենք մտածում ենք արդյունավետ ու դրական վերջնարդյունքով վաճառքի մասին, շատ հաճախ չենք տեսնում ամենապարզ քայլերը, որոնք կարող ենք իրականացնել: Այսպիսով՝ ինչի՞ մասին է խոսքը:

Katerina

25.09.2020

Uncategorised

Read More
ՎԱՃԱՌՔԻ ԲԱԺՆԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ ԵՎ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՈՒՄ

ՎԱՃԱՌՔԻ ԲԱԺՆԻ ՍՏԵՂԾՈՒՄ ԵՎ ՊՐՈՑԵՍՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՈՒՄ

«Ստամինա» ընկերության ծառայություններից է «Վաճառքի թիմի ստեղծումն ու պրոցեսների ներդրումը»: Ինչի՞ համար է այն անհրաժեշտ: Սկսենք նրանից, որ վաճառքի գործընթացը բիզնես ոլորտում և վաճառքը, օրինակ, խանութներում, միանգամայն տարբեր երևույթներ են:

Katerina

17.09.2020

Uncategorised

Read More

Վաճառքի Աութսորսինգ

Եթե ունեք պահանջված ապրանք/ծառայություն, բայց կան խնդիրներ վաճառքի և իրացման հետ, և դուք կարդում եք այս հոդվածը, ուրեմն ճիշտ ճանապարհին եք: Ինչ է վաճառքի աութսորսինգն ու ինչի համար է նախատեսված:

Katerina

17.09.2020

Uncategorised

Read More
Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 2․  Ինչպե՞ս ստեղծել մրցակցային դաշտ

Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 2․ Ինչպե՞ս ստեղծել մրցակցային դաշտ

Գլխավոր սկզբունքներ, որոնք օգնում են հասկանալ, թե ինչքան վաճառքի բաժնի ղեկավարներ են ձեզ անհրաժեշտ՝ կախված ձեր ընկերության մաշտաբներից և մենեջերների քանակից։ Այս խորհուրդները ձեզ կօգնեն, որպեսզի միառժամանակ փնտրեք մի քանի թեկնածուների և պլանավորեք բյուջեն։

Katerina

29.08.2020

Stamina, Sales, Competition

Uncategorised

Read More
Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 1․

Մրցակցությունը՝ Ձեր բիզնեսի զարգացման գրավական․ մաս 1․

Մրցակցությունը պարտավորեցնող է թվում․ բիզնեսից պահանջվում է հանդես գալ նորանոր գաղափարներով, առաջարկներով՝ պահպանելու իր մրցունակությունը։ Սա բիզնեսից խլում է ժամանակ, մարդկայիռ ռեսուրս, տեխնիկա։

Katerina

29.08.2020

Stamina, Outsourcing, Competition

Uncategorised

Read More
Վաճառքի մենեջերի 6 սխալները

Վաճառքի մենեջերի 6 սխալները

Աշխարհն առաջ է անցնում ավելի արագ տեմպերով, քան երբևէ, և վաճառքի մենեջերները պետք է անընդհատ հարմարվեն նոր իրավիճակներին: Ժամանակակից աշխարհում հաճախորդները չեն ցանկանում շատ ժամանակ ծախսել

Katerina

29.08.2020

Uncategorised

Read More
Ինչպե՞ս գտնել նոր հաճախորդների և ավելացնել վաճառքի աճը

Ինչպե՞ս գտնել նոր հաճախորդների և ավելացնել վաճառքի աճը

Որոշ մասնագետներ կարծում են, որ վաճառքի ծավալները մեծացնելու համար միակ ճանապարհը նոր հաճախորդներ գտնելն է, որոշներն էլ ասում են, որ այս ռազմավարությունը աստիճանաբար դադարում է նոր վաճառքների ապահովման պոտենցիալ աղբյուր լինել: Շատ ավելի հեշտ է գոյություն ունեցող հաճախորդին օգնել` գնի ձեզանից, քան նոր հաճախորդին համոզել:

Katerina

28.08.2020

Stamina, Sales, Outsourcing

Uncategorised

Read More
Ի՞նչ խնդիրների է բախվումը Հայաստանում վաճառքը՝ որպես մասնագիտություն

Ի՞նչ խնդիրների է բախվումը Հայաստանում վաճառքը՝ որպես մասնագիտություն

Վաճառքի մասնագետի աշխատանքն աշխարհում ամեմապահանջվածներից է։ Յուրաքանչյուր առաջատար ու հեռանկարային համարվող կազմակերպություն ունի (ու պետք է ունենա) իր վաճառքի թիմը։ Դեռ չի կարելի վստահ ասել, որ Հայաստանում այն ձևավորել է ճիշտ մշակույթ, քանի որ կան մի շարք խնդիրներ ու խոչընդոտներ։

Katerina

27.08.2020

Stamina, Sales, Outsourcing

Uncategorised

Read More

Load More

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.