• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ
Եթե գործարար եք ու չգիտեք՝ ինչպես հասնել ձեր վերջնարդյունքին

Եթե գործարար եք ու չգիտեք՝ ինչպես հասնել ձեր վերջնարդյունքին

Եթե ցանկանում ենք ունենալ սպասված վերջնարդյունքը, պետք իրականացնել համակարգված աշխատանք, այն է՝ մշակել ծրագիր և առաջնորդվել այդ քայլերով: Վաճառքի ոլորտում աշխատանքը ևս բացառություն չէ: Ձեր ձգտումն ու աշխատանքը կլինեն ոչ արդյունավետ, եթե գոնե հիմքային պլան չունենաք: Նախ սահմանեք հստակ ՆՊԱՏԱԿ՝ ինչին եք ձգտում դուք: Կենտրոնացեք ոչ միայն վաճառքի ընդհանուր ծրագրի, այլև անհատական մոտեցման վրա: Իսկ առավել արդյունավետ աշխատանքի համար հետևեք ստորև ներկայացված քայլերին:

 

  1.  Ընտրեք շահույթի ձեր ցանկալի չափը: Դրա համար հարկավոր է նախ հասկանալ՝ որն է առավել օգտակար դրամային հոսքի աղբյուրը: Այնուհետև զտեք ընդհանուր վաճառքը՝ որպես գործընթաց. հետևեք՝ ինչ գործունեություն է ծավալում վաճառքի մասնագետը, քանի զանգ ու քանի հանդիպում է կարողանում իրականացնել օրվա կտրվածքով:

  2. Կիրառեք տարալուծման եղանակը: Նպատակին հասնելու համար ընտրեք ոչ թե մեկ ընդհանուր, խոշոր գործունեություն, այլ բաժանեք այն ավելի փոքր մասերի՝ քայլերի, որոնք հատ առ հատ պետք է հաղթահարել: Այդկերպ կատարած աշխատանքն ու լուծված խնդիրներն ավելի ակնառու կլինեն:

  3. Զտում ենք աշխատանքը ներքևից վերև: Ձեր հիմնական, ցանկալի եկամուտին հասնելու համար, եթե խոսենք մի փոքր ավելի գործնական պլանով, նախևառաջ պետք է հասկանալ՝ որքան ապրանքագիր է ձեզ անհրաժեշտ; Վերլուծեք, թե քանի առևտրային առաջարկ է անհրաժեշտ նպատակադրված ապրանքագրերը ստանալու համար: Դրա հիման վրա առանձնացրեք զանգերի ու հանդիպումների քանակ, որոնց շնորհիվ պիտի հասնեք ձեր վերջնարդյունքին, ու սկսեք գործել:

Այս քայլերը կօգնեն ձեզ հասկանալ՝ ինչքան հաճախորդ է ձեզ անհրաժեշտ ու ինչպիսի ակտիվությամբ պիտի աշխատեն վաճառքի մասնագետները՝ նախատեսված շահույթը ստանալու համար:

 

Katerina

24.08.2020

Stamina, Sales, Profit

Uncategorised

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.