• Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ
hy
  • ru
  • en
Stamina
  • Գլխավոր
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Էքսպերտներ
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ
Sales Outsourcing-ը՝  հետCovid-յան լավագույն ընտրություն

Sales Outsourcing-ը՝ հետCovid-յան լավագույն ընտրություն

 

Հատկապես հետքովիդյան շրջանում, երբ որոշ ընկերություններ շուկայում անկում են ապրելու և ի վերջո դուրս գալու  խաղից, կարևոր է շուկայում ունենալ առաջատար մարտավարություն, քանի որ բազմաթիվ համաշխարհային ընկերություններ աճ են ունեցել հենց ճգնաժամային պայմաններում ։ 

 

Կարևոր է գնահատել ռեսուրսները և հնարավորությունները․ մեր օրերում՝ հանուն արդյունքի, ռեսուրսների ճիշտ ներդրում է Outsourcing-ը։ Outsourcing-ի հետ կապված առաջին ասոցացիան ՝ ծախսերի կրճատումն է։ 

Սակայն, Outsourcing-ը միայն ծախսերի կրճատման համար չէ․ այսօր միջազգային մի շարք առաջատար և մեծ ընկերություններ դիմում են Sales Outsourcing-ի, քանի որ նախընտրելի է տրամադրել տվյալ ոլորտը մասնագետների խմբին, քան վատնել մեծ ռեսուրսներ՝ գումար, ժամանակ, մարդկային ռեսուրս՝ փորձելու համար ձևավորել վաճառքի մարտավարություն։ 

 

Այս դեպքում այն միֆը, որ Outsourcing-ի են դիմում միայն փոքր և միջին ընկերությունները, չի գործում։ 

Վաճառքի Outsourcing-ը  հաճախ ընկերությունների մոտ կասկածներ է առաջացնում․  արդյո՞ք կարելի է վստահել արտաքին կազմակերպության, արդյո՞ք դիմելով outsourcing-ի  չեք կորցնում վերահսկողությունը վաճառքի գործընթացների նկատմամբ։

Արտասահմանյան, ինչպես նաև մեր պրակտիկան ցույց է տալիս, որ՝ ոչ։ 

Կազմակերպություն-Outsourcing ապահովող կազմակերպություն հարաբերություններում կարևոր է Sales Outsourcing-ը վարձող ընկերության ներգրավվածությունը վաճառքի կազմակերպման գործընթացին։ Հարկավոր է նախօրոք համաձայնեցել զարգացման ծրագիրը, նոր աշխատակիցների ընդունման գործընթացը, հաջողության չափման մեխանիզմը և մոնիթորինգը։  

Պետք է նախօրոք հասկանալ, արդյոք տվյալ Outsourcing-ային կազմակերպությունը համապատասխանում է ձեզ՝ որպես գործընկեր։ 

Sales Outsourcing-ը կազմակերպվում է երկու մոդելով․

  1. Ամբողջական փաթեթ․ սա հիանալի է տարբերակ է startup-ների, հատկապես ITընկերությունների համար:
  2. Միքսված մոդել. այս դեպում Outsourcing է արվում  վաճառքի գործընթացի որոշակի մաս։  

Այնուամենայնիվ անգամ միքսված մոդելի կիրառման դեպքում, դուք պետք է մշտապես լինեք ձեր նոր գործընկեր-կազմակերպության աշխատանքային գործընթացների մեջ։ 

 

Այսօր կան որոշ ոլորտներ, որոնք, ելնելով ոլորտային յուրահատկություններից, ավանդաբար շարունակում են սեփական ուժերով մշակել վաճառքի մարտավարություն։ Սակայն պետք է նշել, որ Outsourcing-ի  կոնցեպտը լավ է աշխատում վերջին տարիներին շուկայում ի հայտ եկած  նոր ոլորտների համար, որոնցից է օրինակ դեղագործությունը, առողջապահությունը, IT ոլորտը, Կիբեռանվտանգությունը և այլն։

 

 

 

Katerina

19.08.2020

Stamina, SalesOutsourcing

Uncategorised

  • Տրիատլոն դիջիբուք
  • Դասընթացներ
    • Տրիատլոն դիջիբուք
    • Վաճառք հանուն աճի
    • Բանկային վաճառք
    • IT վաճառք
    • Pre-selling
    • Առողջապահական ոլորտի վաճառք
    • Retail վաճառք
    • Ծառայությունների վաճառք
  • Ծառայություններ
    • Պլանավորում և ստրատեգիայի մշակում
    • Վաճառքի մասնագետների հավաքագրում
    • Pipedrive CRM համակարգի ներդնում
    • Հաճախորդների տվյալների գեներացում
    • Վաճառքի ուղեցույցի մշակում
    • Վաճառքի աուդիտ և ատեստավորում
    • Աութսորսինգ
      • Աութսթաֆինգ
      • Ինսթաֆինգ
      • Affiliate վաճառք
  • Կարիերա
    • Ազատ հաստիքներ
    • Stamina Bootcamp
  • Հետադարձ կապ

Ստամինա © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.