
1 օրյա workshop ղեկավար անձանց համար
SETUP-ը վաճառքի ու մարքեթինգի արդյունավետ պլանավորման, ստրատեգիայի գրագետ մշակման, ճիշտ կառավարման և չափելիություն տվող վերապատրաստման ծրագիր է, որը հիմնված է բացառապես փորձված գործիքների և գիտելիքների վրա։
7 գործիք, 7 թեմա, 7 գործողություն և 7% ավել ինֆորմացիա։

Խնդիրներ, որոնց կարող եք հանդիպել

Բիզնեսի ոչ գոհացուցիչ արդյունքներ

Վաճառքի և մարքեթինգի գործընթացների թերի սահմանում

Ոչ համապատասխան անձնակազմի ընտրություն

Գործընթացների վերահսկողության խնդիրներ

Արդյունքի չափողականության բացակայություն

Վաճառքի պլանների թերի կատարում


Բիզնեսի վերլուծություն և արդյունքների չափողականության գործիքակազմ

Վաճառքի և մարքեթինգի համատեղ պլանավորման մեթոդներ

Վաճառքի և մարքեթինգի թիմերի անհրաժեշտ կոմպետենցիաներն ու ստուգման ձևերը

Թիմերի աշխատավարձային և բոնուսային համակարգի մշակման մոդելներ

KPI-ների և նորմատիվների սահմանման հաշվարկներ ՝ արդյունքի և պրոցեսի համար

Վերահսկողությունը, թիմային և անհատական հանդիպումները CRM-ի միջոցով իրականացման ձևերը

Խաղաֆիկացման մեթոդի կիրառում՝ յուրաքանչյուր գործիքի արդյունավետության ստուգման համար
Ծրագրի հեղինակ
Վահագն Ղազարյան
Ստամինա ընկերության հիմնադիր-տնօրեն
- Վաճառքի էքսպերտ
- MBA,Հայաստանի Ամերիկյան համալսարան
- Ապահովագրական գործ (ՀՊՏՀ),
- Տնտեսագետ ( ԵՊՀ)
- 13-ից ավելի տարիների փորձ հայկական բիզնես շուկայում


Ովքե՞ր կարող են մասնակցել
Նշված ոլորտների ընկերությունների հիմնադիրները, տնօրենները, ղեկավարները, վաճառքի և մարքեթինգի պատասխանատու անձիք
- IT (տեղեկատվական տեխնոլոգիաներ)
- Ֆինանսական և ապահովագրական
- ՀոՌեԿա և տուրիզմ
- Խորհրդատվական և մարքեթինգային
- Արտադրություն | Import & export
- Շինարարական և անշարժ գույք
- Բժշկական և առողջապահական
- Նորաձևություն
- Արևային համակարգեր և լիզինգ
- Կրթական (ոչ ֆորմալ)
Հանդիպման վայր
Ալեքսանդր Հոթել՝
Աբովյան Փող., 3/4 Շենք
ժամը՝ 11։00
Հուլիսի 15
Հանդիպման օր



11:00-11:30
Ծանոթություն և խմբերի ձևավորում

11:35-12:30
Թեմա 1։ Վաճառքի և մարքեթինգի պրոցեսների վերլուծություն և մետրիկաների դուրսբերում

12:35-13։30
Թեմա 2-3։ Շուկայի վերլուծություն, արտադրական հզորությունների հաշվարկ։ Պլանավորում և KPI-ների հաշվարկ

13:35-14:30
Lunch

14:35-15:30
Թեմա 4-5։ Մարքեթինգային արշավների քանակական պլանավորում

15:35-16:30
Թեմա 6-7։ Թիմի ձևավորումը, աշխատավարձային և մոտիվացիոն մոդելները

16:35-17:00
Փակում
Ձեռք բերել տոմսը
